Tja, de verkiezingen komen traag maar zeker naderbij, dus moet Ludo zijn gezicht overal laten zien. Zijn fietsbeleid stelt echter weinig voor en veel van de fietsverwezenlijkingen van de laatste jaren zijn er eerder ondanks dan dankzij hem gekomen. De kwaliteit en de snelheid van de uitvoering is ondermaats, maar voor enige kritiek staat hij niet open. En een echte keuze voor de voetganger en fiets weigert hij ook te maken. Het STOP-principe blijft dode letter want keizer Lijn en koning auto (en parkeerplaats) blijven te belangrijk. Nog steeds wil men de zone die men autoluw maakt in Antwerpen beperken tot een schaamlapje van een laf en kortzichtig mobiliteitsbeleid.
Tja, de verkiezingen komen traag maar zeker naderbij, dus moet Ludo zijn gezicht overal laten zien. Zijn fietsbeleid stelt echter weinig voor en veel van de fietsverwezenlijkingen van de laatste jaren zijn er eerder ondanks dan dankzij hem gekomen. De kwaliteit en de snelheid van de uitvoering is ondermaats, maar voor enige kritiek staat hij niet open.
BeantwoordenVerwijderenEn een echte keuze voor de voetganger en fiets weigert hij ook te maken. Het STOP-principe blijft dode letter want keizer Lijn en koning auto (en parkeerplaats) blijven te belangrijk. Nog steeds wil men de zone die men autoluw maakt in Antwerpen beperken tot een schaamlapje van een laf en kortzichtig mobiliteitsbeleid.